tisdag 27 januari 2009

Tisdag

Jajjemen. Dagen har spenderas i skolan. Sen en promenix för att få i gång hjärnan igen. Skönt.:D Sen hem för att titta på handbollen, TRODDE jag. 16.30, allt va planerat. Men inte då, ne, för den börjar så klart 18.30. BARA för att jag ska bort då. Skit! Dom måste vinna idag juh.

Imorgon va tanken att jag skulle sova lite längre, skulle behövas. Men nej då, då lägger skolan ut idag att en uppgift ska vara klar på torsdag, så kl 09.00 ska jag vara på skolan i morrn. Blä! Men hellre där kl 9, å bli klar tidigt. För att sen åka hem å plugga med AC, annars kommer man efter. Så sjuuuuuukt mycket i skolan. Skoj, men lite jobbigt. Det känns som om jag inte har träffat Wille å Victoria nu på aslänge, fast de va i torsdags sist.;P Men iaf. Haha. Ja, jag är bortskämd med att få träffa dom nästan varje dag.

Ne, laga nått att äta ska jag göra nu, annars kommer jag bli hungrig ikväll. Jag vill ha makaroner, men vad ska jag ha till? Köttbullar kanske, gott.:D Yeye, skriver kanske sen, om jag inte är helt död.;P

Inga kommentarer: