tisdag 13 januari 2009

Jag hatar att skriva rubriker.

Så.. Igår skulle jag vara duktig att plugga. Men de vart sisådär med de. Fastna på MSN, sen iväg t syrran, sen hem å så kom Daniel hit. Rolig den människan. Haha. Klagar som fan.:) Men men. Jag får hjälp med att städa min balkong i morrn iaf. tack,.:)

Idag har jag faktiskt pluggat. Bra som tusan går det. Jag kan nästan allt jag måste kunna. Läser in de sista i morrn bara.
Sen va jag å fika med syrran å en sväng i motala. Sen lite mer plugg, och sen kom Martinsson hit.:D Vi åkte lite bil, å åt pizza. Trevligt.:)

Nu på kvällen har jag inte gjort så mycket. Ska sova snart:)

I morrn ska jag å träffa en Familj. Spännande! Tjoho.:)
Även att min kusins fru ringde till mig idag, alltid lika trevligt.:) Jag ska ha deras dotter en helg i sthlm i februari. Massa trevligt.:) Jag saknar "min" vanessa.:)

Jaja, sängen ropar. Go natt.

Inga kommentarer: