onsdag 28 januari 2009

Onsdag

Jahopps. Sitter framför datan igen då, men tv:n på i bakgrunden. Så skönt! Idag har jag varit sisådär effektiv. Va på skolan vid 9, sen hem. Käka macka, gick till AC. Titta på föreläsningar å sen läste lite. Hennes söta dotter kom hem efter dagis. Oj vad hon titta på mig, undra nog vem jag va. Hon och Mattias bakade chockladbollar, som hon sen bjöd på. MUMS, å trevligt att få nått sött i sig när man är så duktig som pluggar liksom..:P Haha, ne... AC´s dotter är 3år, kanske oxå att tillägga.:P
Sen kl 17 typ så gick jag hem. Dega lite, tyckte synd om mig själv. Jag har ONT idag. Det e lite skönt, eftersom man då känner att man va å träna igår, men mest ont ont ont. Haha.

kl 18 gick jag ut på en promenad, ca 1timme.:D Skönt, å träningsvärken släppte en aning. Köpte frukt på vägen hem oxå. Bara för att jag va så fruktsugen igår efter träningen. Så idag har jag hunnit med att äta en banan och en appelsin. Massa mums.:)

När jag kom hem, så satte jag mig framför tv:n, eller jag lagade mat innan då så klart.:) Men efter de. Å här sitter jag fortfarande. Jag som skulle läsa, men de har jag morgondagen på mig att göra. Faktiskt, så kan jag inte sitta hela dagen med skolan.:)

Ne, nu ska jag väl sussa lite.

Förresten. Jag å Per ska springa i ursviksspåret i sommar, för att se vem som vinner. Så SNART ska jag börja springa ist för att gå. HÅRDTRÄNING ska det bli! Så brorsan, se upp.;)

Inga kommentarer: