lördag 10 januari 2009

Jag är glad, så jävla glad att jag har flyttat ner till vadstena. Ni förstår inte. Det är så underbart att kunna gå å träffa min syster å hennes familj, när jag vill. Mina systerbarn är de viktigaste i mitt liv. Jag älskar dom så förbannat mycket.

Jag pratade med Majström, min underbaraste mys gay.;) I love! han kommer ner till mig, om lite mindre än 2månader. Jag lääääängtar. Fasen va skoj de ska bli. Hoppas alla andra hänger med.:) Värsta bäst.:D

Nu va det så där länge sen jag träffa Tobias igen, typ.. Iaf. 2veckor lr nått sånt, men va fan.:P Han e bra. Bäst kanske tillåmed;) Jag måste bli bättre på att höra av mig, men jag e verkligen kass på sånt. Yeye, ska försöka ändra mig.

Nu sitter jag hemma. Ska kanske ta en dusch lr nå. Känner mig lite irreterad. Vette fan vrf. Sak samma, de går väl över snart.:)

Igår var det ett halvår sen pappa gick bort... Tiden bara springer iväg... Dags att stanna upp å ifrågasätta allt man håller på med? Kanske ändra sig totalt? Kanske bli en annan människa? Eller, kanske inte. Kanske bara bli glad igen. Skita i allt som har hänt, å bara... Va... om jag slutar tänka på allt. Så kanske jag blir gladare ett tag? Men kommer det komma sen? Å för den delen. Jag vill inte sluta tänka på allt. Allt som händer, formar juh en som person. Å när den värsta saknaden lägger sig, så kanske jag blir en bättre människa? Eller.? Det återstår att se.:)

2 kommentarer:

Charlotte sa...

-Moster Ika,...Jag älskaj dig!

Erika Carlsson sa...

Wille, jag älskar dig med!