söndag 25 januari 2009

Söndag

Så har ännu en vecka gått. Skönt.:) Vi har lite mer RUTINER i skolan denna gång. SKÖNT, så får jag ordning på dagarna igen.:)

Dagen har varit helt okej. Björn den muppen älskar att ringa å väcka människor när han inte borde... kl 8 på en söndag morgon liksom, tack för den. Jag pratade med honom massa länge. 2gånger. Så 11.20 så sa han: erika, jag vill inte stressa dig, men borde inte du duscha nu, om du skulle gå iväg på en fika. Så vi la på, sen ringde Tåbe till mig.:) Babbla lite med honom oxå, så typ 11.45 så började jag fixa till mig, haha. Det gäller att vara ute i god tid.:P

Fikade, sen så gick jag hem. Fick besök, en snabbis, men alltid trevligt.:) Mådde INTE bra, så jag la mig å sov lite,.. Skönt skönt. Vakna runt 16. Så jag hann titta på försnacket innan handbollen, å sen så klart handbollen oxå. Nice match, synd bara att de blev förlust för svenskarna.

Sen kom Martinsson förbi. Vi tittade på film.:D Skönt. Nu sitter jag här, å måste faktiskt gå å sova, om jag ska orka upp i morrn.:)

Inga kommentarer: