torsdag 8 januari 2009

Jaha.



Sitter å pluggar. Fattar inte hur mye jag ska läsa. jag menar. Jag kan mycket. Jag har tittat på alla föreläsningarna, jag.. Massa har jag gjort. Kommer jag lära mig nått mer? Kanske, just nu skulle jag vilja sova nån timme, så får nog bli så...




Jag har förstört min kamera.:) Bra Erika! Så jävlans onödigt. Så blir de när man häller ut.. öl? Nått sånt. Den funkar, men inte blixten... Ijuförsig har blixten varit skum ganska många dar, men nu är den helt trasig... Vilken tur att jag har min kamera som jag fick av Lars å Per kvar.:) Får använda den igen. Går lika bra de.:) Den är oxå super.:)




Båt med Camilla å Krille... Skoj. Men Erika vart för jälva full. Men men sånt som händer. Jag kan juh lova att jag mådde som jag förtjäna igår sen.:P Man ska inte festa till kl 8 på morgonen. Men va fan. Skoj hade jag de iaf.:)





jag är mannen i Krilles liv, vi är förlovade å grejjer.:P Haha. Ne, men.. Jaja. Åter till pluggandet, lr kanske sängen...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Den där tjejen var ju het!!

Erika Carlsson sa...

:)