fredag 2 januari 2009

Så.

Dags att skriva lite här igen då kanske. Iochmed julledighet, så har jag inte haft världens lust att skriva här, men nu så.. Å sen fick jag juh klagomål igår av en person, att de skrivs lite dåligt här, så.:P Samma person påpekade sedan att jag inte skulle duga som fru, pågrund utav mina dåliga matkunskaper.;) Tack så mycket.:P

Nu har Emma och Lina gått över till systeryster, dom spenderar sin sista natt i vadstena där. :) Så nu sitter jag hemma och inser... Fan va tyst det är! jag trivs nog med folk omkring mig.:) Men men.

Nästa vecka är det tenta då. Tjoho.:P Eller nått. Jag ska sätta mig nu å plugga massa. Lr kanske inte just nu, men snart. I morrn, lr så.:) Det blir nog bra tillslut.:)

Jahapps, så mycket mer har jag nog inte att skriva, så nu tänker jag nog ha modevisning för mig själv, för att se vad som ska bäras på tisdag, då jag tänker befinna mig ute på sjön, med bland andra min underbara Majström.;P Ska bli så skoj att hitta på nått igen, de va länge sen nu..

nu ska jag poppa musik å dansa lite, å som sagt, prova lite kläder. c yaa

Inga kommentarer: