söndag 11 januari 2009

Dagen.

Idag har varit en.. Perfekt dag. Faktiskt. Vad konstigt. När jag vakna i morse, trodde jag att den skulle bli pissigt dålig, men jag hade fel.

Wille väckte mig i morse. Moste Ika, du vajit? Haha, han vart lite chockad att jag va där tror jag. Typ.:) Mysigt att äta frukost med folk omkring sig. En riktig familjekännsla. Tack kära systeryster. du betyder mest!

Sen kom mamma. Trevligt.:) Å jag bjöd ner henne hit den 28februari. Då tänker jag nämligen ha inflyttningsfest/födelsedagsfest/ett halvår i vadstena fest.. Så välkommen hit.:D Ju fler desto roligare? Typ. Kanske. Hoppas de kommer nån iaf.;)

Sen när mamma hade farit gick jag hem å städa. Inte de roligaste, men behövligt. Sen så... Jaaa. Tobias kom hit, och som alltid va det massa trevligt. Sen så åkte han, jag diska å gick över t syrran. Å sen hem.

å nu sitter jag vid min kära dator, och tv:n är på. Bättre än så här, va det länge sen jag mådde. Tack alla.:D