tisdag 27 januari 2009

Hemma

Ja, nu sitter jag i min soffa, igen.:D Helt jävla slut! AC frågade igår om jag ville testa på boxning med henne, då man måste vara ett par. Ja, tänke jag, vrf inte? Sagt och gjort. En timme hade jag räknat med, men passet va på 1,5. Tjena liksom. Inte tränat på... hmmm, 1,5-2år va? Nått sånt. Haha. JOBBIGT som satan, men SKOJ! Detta tänker jag fortsätta med, när jag får mina pengar. Första gången va gratis, perfekt för min plånbok som är tom.:D

Jag hade tänkt att skriva värsta inlägget nu, men då mina armar skakar som ett asplöv, så lägger jag ner. Duschen nu, sen sova. Läsa lite innan oxå, inför i morgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, och du som garvade åt min träningsvärk efter bowlingen i lördags...
Nu får du se själv hur det känns!
Okej, boxning kanske är jobbigare men ändå. :/ Jag har aldrig påstått att jag är vältränad! :P

/HP

Erika Carlsson sa...

Haha, bowla en timme å boxas i 1,5 är INTE samma.:P Haha, ne sant.