söndag 4 januari 2009

...

Så. Nu va vi inne på sista dan utav helgen då.:) Skojjigt.:P

Igår va Lena här å hälsa på. Mycket trevligt.:) Min söta Astrid, visade nog upp alla sina konster.:P Ne, men hon är ett busfrö, det e nog bara att inse för min del.:) Men söt. Elsa va snäll, å låg å sov hela tiden.

Sen gjorde jag inte ett endaste dugg på kvällen. Sov tidigt.:) Skönt. Så nu är jag utvilad. Jag har tagit denna ledighet till att sova. Massor. Det har behövts. Jag är inte lika trött längre. Skönt.:D

Nu sitter jag o ska börja lite smått med Externredovisningen. Har inte allt nån lust, men inget val.:) jag har även precis skickat in min uppgift i datan, klarar jag inte de den här gången, så vet jag inte vad jag gör.. Då får jag göra om hela jävla kursen, å de vill jag inte...

Jaja, dags att plugga...

Ha de.

Inga kommentarer: