lördag 24 januari 2009

Namnsdagsbarn.

Det är jag idag. Grattis till mig.;) Haha. Nej då, fira namnsdag har vi inte gjort nån gång. Eller jo. Vi brukar få bestämma vad vi ska få till middag. Detta gör jag juh själv nu varje dag, eftersom jag inte bor hemma längre. Men skulle jag ha gjort det, så kan jag lova att middagen idag skulle ha blivit raklett. (stavas det så?). Iaf. GUD så GOTT det skulle ha varit. Mums. Eller kanske en kebinikajse på Delsbopizzeria. Ni vet, en sån där med pizzabotten, potatismos, oxfilée, tomater å champinjoner. och så klart BEA på sidan... Mmmm... Eller vänta. Kanske en Carlssons special, på bergsjöpizzeria. Det är döpt efter oss.:P Mig och Emma.

Jag saknar Delsbo. Massvis. Det är första gången sen jag flytta ner. Hmm. Men men. De dröjjer innan jag kan åka upp. Fast. Ska jag tala om en rolig sak? Jag har hittat 2 sommarkurser som jag vill gå. Dom är 100% på distans. Och om jag kommer in, hoppas hoppas hoppas. Så kommer min sommar, avnjutas i delsbo. Jaaa, lite i sthlm då så klart oxå, jag måste juh gå på Grönan med Camillisen å så, men iaf. Massa Delsbo för min del. Så jag hinner träffa ALLA, utan att stressa. Wiiie...

Jag vaknade 07.30 i morse.. Titta på klockan och fick panik. Tänkte: va fan, nu har jag försovit mig IGEN. Anna Carin kommer få psyk på mig. Haha. Men sen insåg jag: det är juh faktiskt lördag och jag ska INTE till skolan. Va skönt.:) Somna om, vakna kl 9.. Alldelles perfekt. Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe. Snusen under läppen. Ska snart diska och damsuga. HP kommer ner runt 13. Men de kan bli 12.30 oxå, så lika bra att ha det gjort. Och denna gång, ska jag hålla undan efter mig, inte låta de bli så stökigt! Jag städar jämt...

Hmm. Har jag talat om att jag fick flickan? Ne, jag har nog missat det. Jag fick henne:D Så så fort familjen ringer mig, så blir jag kontaktperson.:) Så jävlans roligt.:) Jag tror att det kommer gå SUPERBRA!

Nehepp. Nu ska jag fixa till allt då. Städa på sin namnsdag, borde man inte slippa det? ;) Och.. Jag har fått en grattis sms. Av mr T. Haha. Kanske lika bra, annars hade jag nog varit ännu mer arg på honom, men eftersom jag för nån dag sen, sa att jag inte ville ha han i mitt liv alls längre, så skulle han inte behövt göra det. Men. Jaja. Tack.:)

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Grattis på namnsdagen!!
Kram

Erika Carlsson sa...

Tack.:D Kram

Anonym sa...

Grattis på namnsdagen! Lite sent, men bättre sent än aldrig ;)Jag har inte hört någonting om den där tjejen. Kommer hon bo hos dig lite då och då? Grattis till det med iaf =)!
Kramar

Erika Carlsson sa...

hehe. tack.:) Ne det kommer hon inte. Vi kommer hitta på saker en dag i veckan å så tillåbörja med.:)

Kram