söndag 18 januari 2009

Dags att sova snart.

men innan ska jag skriva lite.

Helgen har varit bra. I fredags tittade jag på Let´s Dance hemma hos systeryster. Trevligt. Jag hoppas att... Hmmm, jag vet inte. Förtidigt att säga vem som borde vinna. Men jag vill att blondinbella åker ut, de e iaf säkert. Inte för att hon är dålig, utan mer för att jag inte tycker att hon e så känd, så hon har rätt till att vara med i ett kändisprogram. Nån annan borde det väl ha funnits, eller?

Igår så va jag på bio. Med syrran, barnen och V´s kille.:) En bra film, och Wille chockade med att sitta still. Det trodde jag INTE att han skulle.:) Sen vart det att titta på handbollen, som inte va så spännande eftersom Sverige kunde typ leka på plan. Men.:) Sen så såg vi på körslaget. KATASTROF att Wells åkte ut! Men alla vet att svenska folket inte kan rösta, å jag ska väl inte klaga, då jag aldrig ringer på sånt. Men iaf. Hans kör är massa bättre än 2av dom som är kvar. Jaja. Bara inte Magnus Carlssons kör vinner. Han är bra, men tyvärr har han en tam kör. De verkar inte som om dom vågar ta i.... Synd...

Idag åkte jag med systeryster + barn till linköping en sväng.:) Trevligt. När vi kom hem, så tog jag å Victoria med oss singstar och gick hem till mig. Vi sjöng, spela dataspel och jag städade lite. Gick hem t syrran, käka, å sen gick vi tillbaka hit. Så sjöng vi lite mer, sen va det dags för handboll igen.:D Jag satte Victoria framför datan, då hon inte tycker att de e så intressant med handboll, medans jag satt å skrek lite här..:P Hon satt brevid mig, å fråga om man fick svära så som jag gör.:P Å jag svarade, så klart som man borde: jajjemen, när det är handboll på tv så får man det.;) Så Lotta, svär V nångång när det är handboll, skäll inte på henne, skäll på mig.:P Sen vart det lite fika, lite städa å lite mer dataspel.:) Sen va det dags för damen att sova. Jag har suttit lite vid datan, plockat lite, å nu är det min tur att krypa ner i sängen alldeles snart. Klockan ringer 06.40 i morgon, så jag hinner plocka fram bröd, koka ägg å fixa oboy o kaffe innan det är dags att väcka min underbara systerdotter.

Ha de bra.!

1 kommentar:

Charlotte sa...

Va mysigt ni har det!! Förstår varför hon alltid vill vara hos dig ;)
Love you!