måndag 26 januari 2009

Måndag

Jajjemen. Idag har jag, om man får säga det själv, varit kanon duktig.;) Jag klev upp, fixa till mig. 08.00 låste jag dörren. Gick till preem, hämta min kursliteratur som hade kommit. Gick hem till AC. Va där ca 08.20. Drack en kopp kaffe, å satte oss tillrätta i soffan, för att börja plöja igenom dagens läsning. Kl 11.10, va jag sjukt snussugen, då jag hade glömt dosan hemma. Gick hem, hämta den, å gick tillbaka. Det tog inte många minuter inte. Satte mig tillrätta igen, läste fram tills 13.30. Då åt vi lunch. GOD fisk, men kokt potatis å morrötter och sås. Mums. Kl 14.00 satte vi oss å titta på föreläsning. 3. Del 1,2 å 3. Gjorde uppgiften, kolla den sista delen. Va klara 15.45. Gick hem, lämna väskan, gick ut å gick i 45minuter. In, satte mig å gjorde några uppgifter, inte alla 16, men iaf till och med nr 10. kl 18.40 gav jag upp. La mig på golvet, gosa med katterna, å sen in i duschen. Å nu är kl 20.18 å jag kom nyss på att jag har varit så effektiv idag, så jag har glömt att laga middag..

Ja just de, även att jag ringde min bror, så han låna ut pengar t mina räkningar, då jag inte har fått mina pengar från CSN än... Tack underbara bror. Utan dig skulle jag ha suttit i skiten nu. Tack tack tack!

Jahapps. Undrar om man skulle laga sig nån mat då. Nått gott! Fast klockan är så här mycket, så har jag värsta energin idag, promenaden fick mig piggelin.:D Bra. Mer sånt till Erika, som annars brukar däcka i soffan runt kl 16, ligga å se på tv:n, men datan i knät. Men inte idag, tv:n är inte ens påslagen. De ni! Inte illa måste jag säga.;P

Jaja, i morrn är det skola igen, sen en promenix, sen så ska jag kanske iväg på kvällen med AC, men.. Bara om det inte krockar med handbollen då.;P Det märks, om jag är iväg, så lovar jag att skriva om de sen, annars låter jag bli, då jag inte vill framstå som lat.;P

Ne, men. Nu jävlar e det matdags. Klyftpotatis ska jag fixa till. Skala potatisen måste jag göra. Tjoo.

Inga kommentarer: