tisdag 16 september 2008

...

Jahopp.. Tisdag idag. Känns som om det vore, typ torsdag. konstigt, för att jag tycker att dagarna går fort iaf.
Träffade Tobias igår. Skoj va det. Länge sen sist. Men det känns juh konstigt på samma gång. Eftersom jag känner mig helt annorlunda än vad jag var förr, så tycker jag att alla andra ska vara det med, men de är dom juh inte.:P Haha.


Om en vecka får jag träffa min Mikael, å jag längtar inte det minsta;P Haha. Jo, det gör jag, så väldigt massa. Men en sak måste han lära sig, å det är att jag alltid har rätt.;P Så är det bara. Haha..:P

Nu är det snart sovdags, å jag hoppas att mina underbara kissekatter kan låta mig sova i natt. Chansen är inte så stor, men man kan juh alltid hoppas. Just nu sitter en på min axel å ser ut att fundera på om hon ska hoppa på dataskärmen eller inte. Den andra ligger så sött å sover.

Aja.
Sussa gott.
Tjipp

Inga kommentarer: