måndag 15 september 2008

Ny vecka, nya tag.

Nu vecka igen. Jag har inte riktigt kommit igång med bloggen än, men det kommer väl kan jag tänka mig. Veckans uppgift i datan, är att skriva om en digitalkamera, å sen lägga ut den infon här i bloggen. Ska bli intressant å se om det blir bra, lr om jag bara inbillar mig att jag kan.;)

Jahapp. I helgen vart det skapligt lugnt. I fredags va jag å syrran på dans, lördagen va väldigt lugn, va i motala en sväng, Erik tog sitt EU-moppe kort.:) Och igår va vi på busfabriken. Det va skoj.:D Hade dock sjukt ont i huvet, men men.:) Så kan det vara ibland.

Iveckan blir det plugg, så ska jag måla klart mina saker, sen på fredag åker jag å Andreas upp till sthlm för att hämta ner alla mina saker från lägenheten. Även min soffa å TV som står hemma hos brorsan, soffan fick jag av Bulan, tack så mycket! och TV:n av Magnus. Tack tack. Det e bra att brorsan känner folk som håller på att flytta.:P Mer saker till Erika.;)

Nu ska jag ta tag i datauppgiften.

Tjipp

Inga kommentarer: