måndag 22 september 2008

Så. Nu har jag suttit lite med den nya datoruppgiften. Lika bra att börja i tid känns det som.:) Det verkar dock väldigt rolig denna gång.

Jag hade en konstig dröm i natt. Den va bra, men skum. Jag drömde om Cristoffer. Min underbara vän, som jag tyvärr inte har träffat på 2år nu. Men endå, han är en sån person, som alltid finns kvar. Vi träffas sällan, men när vi ses, känns det alltid lika... hur ska man säga. Det känns inte som om det vore så länge sen. Utan det känns som om det var igår vi sågs. Som det var förr, när jag umgicks dagligen med denna underbara person.

Iaf, jag tror att jag drömde om honom, bara för att det var meningen att han skulle komma hem till Sverige och hälsa på i lördags, men pga sjukdom, så vart det inte så. Lika bra det kanske, eftersom jag inte skulle ha haft möjlighet att träffa honom iaf. Haha, här e man ganska så ego.;) Men va fasen, bättre att han kommer till Sverige, när jag har en egen lägenhet och kan tvinga ner han å hälsa på mig lite, innan han åker upp till hälsingland å terrar alla där uppe. :P
Hmm. Jag saknar honom. Men hoppas att han snart kommer hem, annars ska jag åka till Irland å våldgästa han, så fort det finns möjlighet, så det så.;)

I morrn är det tisdag.:P Tjoho. Jag längtar. Fast det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men iaf.

Ne, nu ska jag fortsätta med datan. Tjipp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hänger gärna me till Irland =)
Iaf om du tänkte fara till Dublin. Där bodde jag i 2.5 år. Va de bästa jag nånsin gjort!

Kanonkul!

Erika Carlsson sa...

Haha..:) Gör det. Jag ska både till Dublin och till.. Ja, nånstans där jag inte vet hur de stavas till. Haha.:P 3timmar från Dublin iaf.:P