onsdag 17 september 2008

...

Vad ska jag skriva idag då? Har juh inte gjort ett skit. Haha, va i Linköping en sväng med syrran, jag hittade ett par stövlar som jag tyckte om och var så klart tvungen att köpa dom.:P Jaja,man lever bara en gång.;) Lr nått sånt.

Jag har även beställt hem 3par glasögon för att testa. Hoppas nått av dem passar, då ska jag fixa ett par glasögon som jag fakiskt kommer att använda. Som det ser ut idag, så har jag bara mina glajjer på mig när jag kommer ihåg att ta med mig dem, å det händer juh inte så överdrivet ofta.;P Jaja, bättring på den sidan snart ska ni se. Kan ha att göra med att jag inte trivs i dem. Just nu kan jag ärligt säga att jag inte ens har en anning om vart dom är.:P Någonstans bland all min packning. Haha, men dom dyker väl upp kan jag tänka mig.

Idag känns det som om jag skulle kunna skriva ett mil långt inlägg om allt och inget känner jag, men tror jag låter bli. Fast igentligen så har man väl en blogg, för att kunna skriva av sig? Men, vill jag verkligen skriva ner alla mina tankar? Alla mina funderingar? Allt som rör sig i mitt huvud just nu? Både ja och nej skulle jag nog vilja säga. Det skulle vara bra att få ur sig allt, men för det första, tror jag inte att nån skulle förstå, för det andra, så är det ingen som skulle orka läsa.:P Haha.

Och bara för att jag nyss insåg hur man lägger upp bilder, så kommer det några på mina kissekatter här nu.:P

Nehepp, det får bli i morgon, eftersom min dator inte verkar vilja göra som jag vill idag, sicken blåsning.:P

Hmm. Detta vart nog ett väldigt osamanhängande babbel, men sånt kan juh vara skoj ibland det oxå.;)

Hejhopp.

Inga kommentarer: