torsdag 18 september 2008

Snart sovdags.


Men måste skriva lite innan. Idag har jag målat, igen! börjar lessna lite nu, men snart är det klart och det blir juh fint.:) Det är bra.:D

Brorsan rinde upp idag, efter att jag har ringtterrat honom i ca 4dagar, ringt 20ggr per dag, haha. Nu ÄNTLIGEN hade han insett att det nog va bäst att ringa upp.;O
Ska upp dit i morrn och hämta saker, snäll som han är, så frågade han om det var nått jag behövde, och sa sen: jag ska iaf kolla om jag har nått, så lägger jag det inne så får du ta det du vill ha. Tack Lars!
Och tack underbara du att vi får sova hos dig på tisdag, du är bäst bäst bäst.:D Fast inte så snällt att fråga: vad är det för mongo du träffat nu da? haha, menar du att jag träffar konstiga killar? Haha, det tycker jag inte.;O

Förövrigt så somna Elsa på ett sånt roligt sätt idag, så jag va tvungen att ta ett kort, å så klart så måste jag lägga upp det.;)

2 kommentarer:

Lena Andersson sa...

Vad söt hon är.
Rolig ställning att somna i :)

Erika Carlsson sa...

Hehe. japps. Hon lyckas somna på konstiga sätt varje kväll.:P