lördag 20 september 2008

massa babbel.




Snart e denna helgen slut, den med. Har varit i Stockholm och hämtat mina saker, det var igår det. Hela dagen gick åt till det. Sen på kvällen dela jag å sis på en flaska vitt. Gott. Jag tycker det e mysigt, att kunna dricka nått glas vin på helgerna.:)




Idag har jag å syrran varit en sväng i Motala, sen följde jag med henne + familj till några bekanta och åt middag. Trevligt va det.:) Tack för att jag fick följa med.:)




Nu sitter jag här, vid min kära dator.:P Jag ångrar mig lite att jag tackade nej till Tobias att komma på fest. Känner att det nog hade varit rätt trevligt. Men, hur många skulle jag känna på den festen? Tobias och hans super skojjiga bror. Men ingen annan, och ska jag vara ärlig, så känner jag inte för att sitta och vara super social med massa personer jag inte känner. Helst skulle jag vilja sitta på en pub, med en öl och skratta. Typ som när man går ut med "IBM-gänget". Det e alltid lika trevligt, och slutar ALLTID med kaos.;) Haha.:P Ne, det e roligt.:)




Snart är det tisdag. Åååå vad jag längtar.:D Å att min sötaste skriver att han vill att det ska vara nu, gör inte att min längtan blir mindre. Jag känner mig så där, hmm hur ska jag skriva, töntigt kär i honom. Så där, när det pirrar i magen när man tänker på honom, man ler så fort man pratar om honom och allt han skriver e sååååå gulligt. Haha. Underbar känsla.




Nehepp, jag måste nog börja formulera mina blogginlägg lite bättre känner jag, men har lite problem med att hålla mig till ett ämne, när jag tänker på massa andra saker samtidigt.:P




Tjipp
















2 kommentarer:

Unknown sa...

le som en fotomodell

Anonym sa...

jajjemen.:P