torsdag 25 september 2008

:D

Andreas sa nyss något som gjorde min dag, bättre. Jag får min lägenhet i morrn. FY FAN SÅ SKOJ!!!!!!! Tjoho! så från å med i morrn, har jag min 2:a på 61kvm att fixa å dona i. Ja jävlar så glad man kan bli. Nu vill jag bara att Mikael läser mailet jag skrev, så får vi se om den här dagen blir bara bra, lr super bra.:)

Jag har tänkt sen i tisdags, på allt. Det har kännts konstigt, men fick juh iaf en förklaring idag. Så sen kl 8 i morse, så har jag bara legat å tänkt. Typ. Skulle plugga, men det har inte gått, ska ta tag i det nu. Jag har besämmt mig för att, om han ringer å pratar med mig, så vill jag fortsätta med honom. Ja, det va jävligt dumt att inte höra av sig, men.. Ja, alla funkar inte som jag. Hans morfar dog. Så det va därför. Ja, han skulle kunna ha skickat ett sms, men... Jaja, får se vad han säger om den saken. Jag är juh lycklig med honom, och jag är förjävla kär. Tror att det är dumt, att slänga bort allt, bara för att.. Ja,.. På ett sätt förstår jag honom, på ett sätt inte. Men men. Får se.

Tjipp

Inga kommentarer: