måndag 8 september 2008

Så har helgen gått... Fasen vad tiden går fort, jag hinner inte riktigt med allt som jag ska göra känns det dom. Eller det gör jag väl, om man kanske skulle planera sin tid lite bättre. Men jag är inte en sån, som vill planera varje minut på dygnet. Jag vill kunna göra lite det som faller in just då. Men jag måste nog ändra på det. Jag måste bli en sån som planerar. Hur ska jag annars hinna med allt skolarbete + ha ett annat liv oxå. Det funkar inte. Just nu oroar jag mig för hur det ska bli när jag flyttar. Hur ska jag kunna få i ordning i min lägenhet, samtidigt som jag har skolan? Det får helt enkelt ta den tid det tar, men jag vill juh ha lägenheten klar, så fort som möjligt. Och hur ska jag hinna, åka upp till sthlm och hämta alla mina saker? Där försvinner en hel dag. Men det måste juh göras det med. Och hur ska jag hinna träffa Mikael? Få vårat förhållande att funka på distans, när jag har så mycket annat att göra? Jaja, det löser sig. Bara man lär sig att planera och prioretera det som måste göras.. Resten får liksom komma sen.
Mikael ja. Jag saknar honom så fruktansvärt, jag hoppas att vi kan träffas snart. Han e så go den pojken.:)Jag har haft tur, som träffat honom. Han får mig att må bra.
Jaha, idag har jag haft katterna en vecka. Elsa är den busiga av dom och klantig som få. Hon rammlar hela tiden. Haha. Astrid är väldigt lung och cool.. Men jag vill att hon ska äta upp sig lite, för så smal hon är, är det inte bra för en katt att vara. Men det kommer väl. Det får ta den tid det tar. Man kanske ska köpa nått specialfoder till henne, som gör så att hon får lite mer fett i sig, men å andra sidan, kommer Elsa att käka det då oxå, och hon är redan så pass stor, så det behöver hon inte, sånt fall kommer jag få en smäll fet katt.;)

Igår kom Sara ner hit oxå. Min hamster. Katterna vart som galna, men men.. Jag får lära dom att låta bli buren, hur det nu ska gå till.

Jaja, nu måste jag fixa lite med skolan. Ska kolla föreläsning.:)

Tjipp

Inga kommentarer: