söndag 21 september 2008

Vilket skit.

Jag måste skriva. Jag är så jävla förbannad/upprörd/ledsen.
Har insett att min kompis har blockat mig, precis överallt. Jag frågade då hennes pojkvän, om vad som hade hänt, eftersom hon inte har sagt nått till mig. Han svarade då: hon tror att vi ligger med varandra. Detta gör mig så ledsen. Va fan, det skulle jag aldrig göra. Gahhhh. Hon e juh min vän, å han är oxå en väldigt nära vän, jag skulle aldrig göra nått sånt. Fan fan fan. Skit! Detta förstörde min dag totalt.:/

Jaja, va ut en sväng igår med Martinsson. Trevligt var det. Lite chockad bara att Oscar stod som "vakt". Han har jag inte sett på väldans länge. Å inte hade jag lust att prata med han heller. Blä.! Å ett väldigt fint mottagande fick man oxå. En man utanför fråga var jag kom ifrån å sa: ja med det tycker vi om, nya invånare till vadstena, eller hur Oscar.? Var av han svarar: hon är inte ny, hon har varit här i flera år. Haha, ja. Det har jag juh oxå, men jag har faktiskt inte bott här.:P Men han tyckte att jag har varit här så ofta, så det e ingen skillnad. Men faktiskt, så har jag varit här nere väldigt lite, det sista året. Tycker jag iaf.

Jaja. Sak samma. Nu sitter jag å smsar med Mr Humphe. :P Knäpp den människan.. Precis som jag.;P Ne, men han får mig alltid att skratta, när jag e sur å grinig, tack.:D

ne, nu ska jag duscha en snabbis tror jag, lr neee, jag ska städa Victorias rum först. Sen blir d dusch, sen. Jaaa, kanske en promenix med syrran innan jag ringer till min sötis å talar om vad en person tror om mig just nu. Lika bra, annars blir det väl kaos för oss oxå. Å det har jag ingen lust med.

Tjipp

5 kommentarer:

Anonym sa...

Och det där förväntar du dig att hon ska tro på?

Erika Carlsson sa...

Ja, det borde hon. För det är så.

Anonym sa...

Mäh,..å vad e du för en idiot då?! Ja, det e klart hon gör eftersom dom var VÄNNER!!

Anonym sa...

Är man vänner så skriver man inte så till vännens pojkvän. Har sett konversationen och kan räkna ut med arslet att de har legat med varann.

Erika Carlsson sa...

Asså. Jag har aldrig legat med honom, kommer aldrig att göra. Båda dom 2 är mina vänner, så.